torsdag 24 januari 2008

Turning torso i badkaret

För en gångs skulle skulle jag ge mig själv en rejält bra start på dagen. Inte bara kaffe >> snus >> datorn. När jag numer går upp tidigt så, varför inte. Så, ett bad! Jag har inte badat på säkert fem år, så jag traskade hem till mor mins lägenhet, tände ljus och grejer. Morsan är grym på det där, hon har massa exotiska grejer som man slänger i badet så att det blir som ett jäkla spa. Efter fem minuter i vattnet kom jag så på, varför jag inte badat på fem år.

Jag blir så jäkla slapp i kroppen att jag knappt kan hålla min överhettade kroppsbyggnad i en någorlunda stabil ställning. Jag trodde faktiskt jag skulle svimma och tömde ur det exotiska djävulsvattnet och duschade i iskallt vatten istället. Då blev jag pigg igen, men det var fan nära..

Ikväll blir det konst! Jag börjar lära mig det där nu, att fan vad skönt det är att sitta för sig själv och måla. Himmelriket tillhör oss som vet hur man tillfredställer sig själv på ickesexuell väg!

Förresten, jag behöver sex.

Inga kommentarer: