tisdag 18 september 2007

Jag skulle i alla fall väntat tills de stängde..

Jag har fastnat. Alltså bildligt talat, annars vore det konstigt om jag valde att via min blogg ropa på hjälp. Mycket konstigt t o m. Men det finns säkert nån som gjort mer korkade grejer. Det var tydligen nån som gjorde inbrott i en pizzeria, fast glömde att de fortfarande hade öppet. Han tog takvägen och fastnade till råga på allt. Ärligt talat, jag hade betalat dyra pengar för att vara där på plats och fråga; "Hur jävla korkad är inte du egentligen? Jag menar, helt seriöst?"

Jaja..

Jag har fastnat vid datorn och i landet där-man-inte-gör-ett-skit. Alltså, jag kom hem från jobbet och råkade sätta mig vid datorn innan klädbytet, toabesöket, duschen, hundpromenaden, tuppluren osv. Och det blir svårare att resa sig ju mer man gäspar. Nu känner jag mig sådär äcklig, ungefär som när man kommit hem från en festival och inte orkar packa upp all sin pissljumma ölindränkta packning. Kanske inte riktigt så allvarligt, men.. Såatteeee... Min blogg får sluta där får nu ser jag att min hund har på nåt vis fått matskålen ända bort hit till datorn. Det känns som att han försöker säga mig något..

Inga kommentarer: